Ecuador - Reisverslagen van Nicole Bongers - WaarBenJij.nu Ecuador - Reisverslagen van Nicole Bongers - WaarBenJij.nu

Ecuador

Op 31 augustus 2014 ga ik een half jaartje naar Ecuador. Ik ga hier stage lopen bij het project Sinsoluka. Dit project bevindt zich in de hoofdstad Quito.
Ik volg nu de opleiding Sociale Studies aan de Avans Hogeschool in Den Bosch. Ik zit nu in het derde jaar waarin ik 10 maanden stage moet gaan lopen. Ik ga 5 maanden in Ecuador stage lopen en de andere 5 maanden in Nederland. Daar ga ik bij vluchtelingenwerk Cranendonck aan het werk.
Maar eerst naar Ecuador! De eerste drie weken ben ik nog bezig met de taal leren. In Nederland heb ik al een basis gelegd en in Ecuador zal ik de Spaanse taal nog beter leren beheersen.

Het aftellen is al begonnen!

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2015

Kerstmis in een bikini

08 December 2014

VIVA QUITO

26 November 2014

HELP ONS: CADEAUTJES VOOR KERSTMIS @ SINSOLUKA

11 November 2014

Is het al november?

18 Oktober 2014

Alweer 7 weken in Ecuador
Nicole

10 jaar lang heb ik in Nederland op de camping gestaan. Hier heb ik altijd ontzettend naar mijn zin gehad. Gezellige mensen, soms mooi weer en alles lekker normaal Nederlands. Maar toch wil ik ook een keer iets anders. Ik wil wat meer van de wereld zien, andere culturen, talen en mensen. Deze kans heb ik nu gekregen. Vanuit mijn opleiding moet ik een jaar stage lopen, een deel van die stage mag ik ook in het buitenland gaan doen. Hier heb ik geen moment over getwijfeld! Het land is Ecuador geworden, mijn eerste verre reis.

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8846

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 24 Januari 2015

Ecuador

Landen bezocht: