HELP ONS: CADEAUTJES VOOR KERSTMIS @ SINSOLUKA - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Nicole Bongers - WaarBenJij.nu HELP ONS: CADEAUTJES VOOR KERSTMIS @ SINSOLUKA - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Nicole Bongers - WaarBenJij.nu

HELP ONS: CADEAUTJES VOOR KERSTMIS @ SINSOLUKA

Door: Nicole Bongers

Blijf op de hoogte en volg Nicole

26 November 2014 | Ecuador, Quito

Liefste lezers,

Het is al bijna december, dus ook is het bijna KERSTMIS! Elk kind wenst natuurlijk voor het mooiste cadeau onder de kerstboom. De vrijwilligers van Sinsoluka (mijn stageplaats) en ik willen de kinderen daarom cadeautjes schenken voor Kerstmis.
Geld is altijd welkom!

Nadat we de cadeautjes hebben uitgedeeld zal ik wat foto’s op facebook zetten zodat jullie kunnen zien waar het geld naartoe is gegaan.
Als je ons wilt helpen stuur me dan een mailtje, dan stuur ik je meer informatie.

Info:
e-mail: nicole_bongers@hotmail.com
Meer informatie over mijn stageplaats: http://www.sinsoluka.com/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

10 jaar lang heb ik in Nederland op de camping gestaan. Hier heb ik altijd ontzettend naar mijn zin gehad. Gezellige mensen, soms mooi weer en alles lekker normaal Nederlands. Maar toch wil ik ook een keer iets anders. Ik wil wat meer van de wereld zien, andere culturen, talen en mensen. Deze kans heb ik nu gekregen. Vanuit mijn opleiding moet ik een jaar stage lopen, een deel van die stage mag ik ook in het buitenland gaan doen. Hier heb ik geen moment over getwijfeld! Het land is Ecuador geworden, mijn eerste verre reis.

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 8823

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2014 - 24 Januari 2015

Ecuador

Landen bezocht: